Friday, January 25, 2013

Lady Gaga & Fesyen Peliknya~



Assalamualaikum!

Aku tak der idea nak update sebenarnya. jadi aku sesaja laaa merayap2 kat google. masa aku merayap tuh aku terjumpalah sorang perempuan yang bernama lady gaga neh. korunk kenal ke??huhu. aku dengan dia neh tak der sangkut apa2 erk. jgn salah faham. adik beradik bukan mak sedara pun bukan. huhuhu. aku tengok, aku renung, aku tilik aku menjadi semakin pelik! apa ke pesen baju yang minah neh pakai?? cer korunk tengok sikit. huhuhu.


aku rasa neh pesen baju ala2 bikini bottom neh. berbuih2 jer pun. agaknya dia pakai baju neh masa majlis dalam laut kot dengan ikan jerung. huhuhu

HA! Cer tengok neh pulak. baju apakah ini?? penuh dengan pepatung. aku tengok kompius, neh lady gaga ke kedai jual anak patung.

Adeh...hazab betui aku nengoknya... huhuhu dah macam rumpai laut dah. huhuhu.


Fesyen kipasku kipas mu jua aku rasa neh.


Fesyen hantu kak limah terbakaq ke Fesyen menjala dengan kain sendiri?? hadehh


Fesyen tenggeling ke hape neh?? silap2 neh kalau dekat. duri2 dia boleh terpelanting kat muka. huhuhu


Fesyen daging. heee geli betoi aku tengok! apakah semua ini??

Fesyen apakah ini? dah macam fesyen mencekik diri sendiri jerk. payah nak bergerak neh, ada sesapa nak p kenduri pakai macam neh??

Amacam? ada yang sanggup pakai baju hazab lady gaga neh?

 

18 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

SUNGGUH TERSEKSA WOOOO

Qashmere said...

A ah memang pelik dia ni. Dan dia panggil fans dia MONSTER...konon nak tunjjuk lain dari yang lain...

Unknown said...

ape ke hel? ape ke hel? suka nau dio ehh

Izwa Kamaruddin said...

mcm-mcm!

cik beLLanan said...

huih. mmg peliks la gaga ni. :P

Ayue Rejaluddin said...

Fesyen rumpai laut tu kelakar pulak AJ baca,,
yang last tuy fesyen lesung batu kot...
cer comparekan dengan lesung batu...
Macam same je.... =P

ma ❥ said...

buang tebiat lady gaga ni hehe

mayangbakingmadness said...

uihhh dak gaga ni mmg suka pesen2 yg mengarut2...

dariilhamkehati said...

wah , hehehe , tapi kalaw su pelik pakai , tak pelik kowt , hahaha , hahaha , adei ,


#sis su nih , 1 batch ngan abg atau ek ?

Rien Rose said...

btl2.. pakaian dia mmg pelik..

nursuriani said...

tu laaa pasai kita yang tengok pun naik segan! huhuhu

Nur Nainis said...

tak suka dia..pullstep..ehh..

Kekzamanis said...

Lady Gaga memang suka pakai pelik2.. Kompius negoknyer.. Sengaja menghazabkan diri ngan pakaian pelik2 tapi benar..

Unknown said...

Fesyen beliau sangat pelik. Tak rasa panas ke pakai baju berlapis-lapis? huhu

Miss N™ said...

teringin pula nak tgk si gagap ni pakai baju di perbuat dari kulit durian..hahahahha....

xpun..dari petai...hahaha

OKje said...

he..he... sian jadi Lady Gaga nikan.... terpaksa menyeksa diri sendiri untuk menjadi popular... tak pelah dia suka.... layan aje le...best jugak duk tgk orang pelik ni...

Kira Sakura said...

nak muntah tgk baju daging tue huuuu

Mrs Velentine said...

azab akak tgk fesyen nya ni

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com