Thursday, January 17, 2013

Apa perasaan Korunk Hari neh???


Assalamualaikum

 

 

Setiap hari kita akan ada perasaan yang berbeza kan??
bukan kata setiap hari setiap saat pun perasaan kita boleh bertukar2.

kadang2 pasal taik cicak jatuh depan muka kita pun. kita mengamuk sampai kes bunuh2 cicak
di khalayak ramai. eh? hurm..kenapa ya??kadang2 pulak pasai dapat makan biskut mayat kegemaran kita punkita hepy sampai terloncat2 hilang akal. hurmm kenapa ya??ada jugak hari yang kita tak tahu, kenapa aku sonok sangat hari neh??terlebih makan vitamin C ke apa neh?? huhuhu

Hari neh korunk rasa apa??? kalau korunk sedeh, kenapa korunk sedeh??
kalau korunk Happy sampai guling2 pulak kenapa??

Kenapa???? 

aku ???
hari neh...
erm... 

19 comments:

Ayue Rejaluddin said...

AJ happy...
Tapi tak tau kenapa happy... =D

Mrs Velentine said...

hari ni akak rajin,,,hehe..sambil buat keja sambil BW..hehehe...

nursuriani said...

ayu-haaaa hepy ada makna tuh! hahaha
akak MV- wahhhh nak sikit rajin tuh! huhuhu asyik mals jer neh kak huhuhu

syafiq audy said...

pada aku senang je,.memg la kita slalu berada dalam pelbagai perasaan,..itu memg tidak dpt dinafikan,..kdg2 prasaan ini juga mampu membuatkan kita sgt2 sakit walaupun sebenarnya ia sgt gembira,..menurut peribadi aku,..walaupun prasaan yg timbul dlm diri ini, xkisah la,sakit ke,gembira ke,kecewa ke, cemburu ke,panas baran ke, sedih ke, kita kena lebih banyak memikirkan kepada prasaan positif,..kita jgn terlalu ikutkan prsaan sgt,..bila kita selalu positif,..insyaAllah, semua masalah negatif tidak dapat menggelamkan mood manis kita,..sesuai sgt dgn perumpaan, ikut rasa binasa, ikut hati mati,..

ok,..untuk mood ak sekrg sue,..nak karokkkk dgn bff ak tue je,.hahahaha,..***kita try lagu ahmad jais n kartina dahari nak,..perghhhh,..klasik sgt!!!

nursuriani said...

ermmm betullll :)

mood aku menghitung hari tgu org tue balik! errrr, nak karok puas2 lagu apa2 pun boleh. sila request supaya aku boleh berlatih kat rumah heeeeeeee :P

are_lin@yu said...

hari ni kena tukar mood ke semangat jom!

Nur Nainis said...

hehe..cik sue happy ke? saya tumpang heppy..hehe..tadi hantar donat kan dekat saya..nah..ambil ni laksa. Saya masak laksa..nak tak? hehe.

nursuriani said...

@Nurul Aini saya okje hari2 sejak awak ada neh:) hehehhe. ops!!! feberet saya tuhhhhh!!!!

OKje said...

Betul tu...tapi yang asyik nak meroyan je tu selalu...ha...ha... OKje hari ni eh? Emm.... nampaknya macam stabil .... boleh masak dagin hitam aka masak kicap tu kira okaylah tu!!!he..he..

nursuriani said...

okjeee-huhuhu mana tak stabil dapat makan sedap! huhuhuhu

Anonymous said...

perasaan rai ni bercampur baur lah... hehehe

Unknown said...

tak tahu rasa apa hari ni... haha!!

Unknown said...

hari ni cik siti bosan sgt...tak tau nak buat apa cuti ni...huhu

Miss N™ said...

rasa tenang dan sedikit letih...
letihnya sebab tadi byk keje...
tenang nyer sebab sakrang baru boleh BW..hihihihi.. :P

dEdEQ dE wIshEs said...

HARI NI DEQ ASE NAK MELOMPAT2 KEGEMBIRAAN SEBAB ? SEBAB ESOK CUTI KEJE .. HAHAHA .. DAN .. HARI NI DEQ DA BERJAYA BAWAK FORLIFT ,, SENANG JE KOT .. DAN .. SEMALAM DEQ SEDIH SBB BYAK SGT MASALAH .. SOBSOB

THE AUTHOR said...

Aku hari ini rasa semangat nak bekerja...heheheh

syafiq audy said...

try la hg request kt blog hg ni,..
lagu pe yg nk try bawak,.tp kena phm konsep lgu kt pb,.lagu2 baru xdak,..huhuhuhu

Unknown said...

kite ade 2 pilihan, pilih sedih atau gembira haa gituuu

are_lin@yu said...

hai dear..salam jumaat ;)

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com