Wednesday, October 10, 2012

"Impian Mampu - Abg Stalker"



Disebabkan aku waras dan tak berapa nak gila.aku join segmen neh! aku telah di tag oleh bakal pengantin. sapa? haaa. cer tekan sikit sini aku join sebab, yer laa kan?? daripada aku duduk goyang kaki, tangan, perut dan segala lemak yang ada. lebih baik gak aku menderma. rm singget! korunk nak tau aku tengah bebel pasal derma hape?? tekan muka abg stalker tu sekuat hati, limpa dan hempudu korunk okeh?

syarat dia aku kena bagitaw apa impian aku dalam 30 perkataan. adoiii abg stalker. susah laa syarat neh. saya mana boleh tulis 30 perkataan. biasa2 saya tulis 300 perkataan kot. huhuhu.jom ler tengok impian aku dalam 30 perkataan kat bawah~

v
v
v
v
v

"impian aku adalah nak jadi doremon sebab doremon ada poket sakti yang boleh keluarkan apa-apa sahaja barang yang aku nak. sebab kalau aku senaraikan kat sini lebih daripada 30 perkataan"

heeeeeeeeee. boleh tak cenggitu?? ampun abg stalker. ampun neh last tak buat dah. huhuhu
mangsa-mangsa keadaan yang akan aku tag adalahhhhhhhhh
jenggg
jengg




suspen ler sangattt
huh!




















tara!

para-para & pari-pari ku
eh? apakah??

OKje my lebely sis yang hari2 anto makanan kat sini. kenkadang sampai basi. huhu jauh. kak, hari neh nak nasik ayam, boleh? pang!*okje kata hang hengat aku kedai mamak?? hihihi
Incik Segalanya yang selalu jadi pengomen pertama kat entry ramai blogger. heh. tapi dah hilang. mana kau pergi?? kakak kita okje dah risau tau. sib bek tak buat polis report. hikhik
&
dak kecik yang kadang ada-kadang tak dak. p mana neh dik?? kursus kawen ka hapa??huhuhu

kbai! :P

16 comments:

Himawari Mirsada said...

slmt bersgmen n contest n sewaktu dgn nyer..ehehe

OKje said...

Balik balik je terus tag okje eh....hamboiiii....hembus sekali terus jadi burung bilu...baru tau!!! Heee

Nur Nainis said...

Haha..nak jugalah poket tu..kita share boleh tak?? Semoga berjaya. ^__^

Unknown said...

jenuh nak pikiaq nak wat ayat 30 perkataan ja... Dok besa panjang lebaq.. Hahaha

dEdEQ dE wIshEs said...

AHA .. DORAEMON .. TANG TANG TANG ..

SELAMAT BERSEGMEN YUNK

BGUS AKAK OKJE HANTO MKNAN AT ADK TERSYGG ..

cikeyrah said...

Selamat bersegmen ;)

Korn Ahmad said...

kalau sue jadi doraemon, korn nak jadi nobit.. boleh korn mintak ape2 barang kat sue.. wahhh... bestt nyer.... ekekeke

Kira Sakura said...

kalau awak jadi doraemon jangan lupa kasi pintu ajaib ke saya tau. tak yah saya PJJ dgn suami nt. boleh balik kg hari2 hahahahaha

Unknown said...

Selamat bersegmen :)

ayut said...

nak join gak..tp msih dlm draft :)
menderma smbil berseronok...

Ayue Rejaluddin said...

Ini impian pengaruh TV ni...
Hehheheheh..... =P

Ros said...

Salam ziarah...

THE AUTHOR said...

Dah join!!!

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Wuahhh , thanks tag , hahahakk . dah mcm chipsmore dhh nihh . baru lepas baik demam , hahahakkk . sbb tuu lhh kekadang ada , kekadang tadok.. hahakk... kursus kawen ? Hohh , jauh dipikir...hahahakk

o.O said...

wahhh cm syiok je segment ni hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak nak jadik adik doremon la kalau macam tu. hihi

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com