Tuesday, July 31, 2012

terkejut beruk aku!! part 2

Dah macam drama bersiri plak aku tengok N3 kau neh sue.
hahahaha
ado den kisah??

kalau korunk tak nak kejutan budaya
boleh p baca terkejut beruk part 1 aku neh
siloooo...siloooo...

sambungan dari kisah aku terkejut beruk
bila blog aku neh telah bertukar wajah
ceritanya bermula begini...


Di satu pagi yang hening, Aku merayau2 ler kat blog yang aku follow.
Then tetiba aku terbaca 
Percuma Edit Blog untuk 3 Yang Terpantas
Percuma?? aku kalau nampak jer benda percuma neh memang laju. sapa tak nak benda percuma??
Aku pun pandang berkali2 blog aku yang warna warni dulunya neh. terasa begitu usang pulak. 
aku pun melajukan diri terus g mengomen dekat entry tuh.

Matlamat aku hanya satu. aku mahu jadi orang pertama yang terpantas!
yeh! su chayok2!! dan akhirnyaaa aku jadi orang yang kedua.
Okeh laa kan??dari tak der langsung. hihihihi
DAN
Ya!! aku dapat percuma edit blog dari cik nurul!!
 
selepas itu,
aku mula laa berchating dan berkenalan serta berdating dengan cik nurul di laman muka buku
aku pun bagitahu ler apa yang aku nak. pot pet pot pet.Cik Nurul pun tanya soalan neh kat aku :

Cik Nurul : Awak, sila beritahu saya ye nak edit blog awak macam mana. Simple/Denim Template atau Blogskin?

Aku :  Awk buatlah mana yang awk senang. hihihihi

Mesti dalam hati korunk. Bagusnya aku neh kan??? tak memilih. bagus3. Korunk tahu tak apa sebenarnya??? Ya..yang sebenarnyaa aku tak tau apa benda yang Cik nurul sebut.hihihi.
simple?? Ya..aku tau..ringkas.
Denim? Hurm..bukan sejenis kain?? mcm mana lak boleh buat blog??
Template. Ha..tu aku tauuu laaa
Blog Skin?? ermm Kulit Blog?? apakah??

isk.isk.isk.
betapa buta blognya aku neh!
sib bek lerr cik nurul neh sabo jer layan karenah aku yang
banyak tanya neh
Pas neh aku rasa aku kena minum power root untuk
kurangkan sikit 'genius' aku neh.

Then
sehinggalah pagi tadi
bila aku bukak jer blog aku
SUPRISEEEEE!!!!!
Weeeee!!!

cantik!
lawa!
kau memang daaabommm

Tapi jadi lak satu masalah.
aku tak tau mcm mana nak ke dashboard
mcm mana nak tulis entry??
macam mana nak tengok sapa yang update??
hahahahahha

Cik Nurul pun kata~
"tak per...nanti saya letak button follow dengan dashboard kat atas tuh erk"
Adoiii sabarnyaaa diaaa
leh buat menantu neh!

Korunk faham tak apa aku citer neh??
ntahhh
aku pun tak berapa nak fahammmmmmmm
huwaaaaaaaaaaa

tima kasehhh cik nurul!!!
tengsss q cik nurulllll

LEBIU Laaaaa!!!

Opsss Siapakah Cik Nurul yang Daaaboommm itu???

Tunggu entry seterusnyaaa!!! :P

sekian!!!

p/s : Blog aku neh telah di edit oleh cik nurul. Kepada cik nadieya yang bertanya cm ner nak dapat blog cm ney?? follow ler cik nurul. mana tahu nanti cik nurul buat lagi ker..percuma edit kepada pengomen terpantas. :) kwn2 jom reramai follow cik nadieya & cik nurul utk memeriahkan majlis. eh, mengeratkan silturrahim.hihihihi (sengaja aku tak letak link cik nurul kat entry neh :P)



2 comments:

insan_marhaen said...

terkejut beruk juga tengok belog sue yg dah lawo ni...

nursuriani said...

hahahaha hihihi tengsss credit tuk cik nurul huhuhu

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com