Monday, July 16, 2012

Segmen : Aku dia & Blog~



Join lagi! Tamaknyaaa kau sue?? Semua kau Join?? 
alahhh apa salahhnyaa??
Sapot Menyapot amalam mulia!
kan..kan..

Segmen neh, kena jawab beberapa soalan daripada penganjurnya. Aku suka part neh! boleh aku feeling reetiss sikit! hahaha tapii yang lecehnyaa..
aku soal aku ler kena jawab! hikhik

1) Mengapa Cik Sue buat blog?

Kenapa erk? aku sebenarnya buat blog neh kena paksa weh! terpaksa! ala2 separuh rela gitu..Lect aku yang paksa aku buat blog untuk Pendidikan. Skag kau tgok laa?? blog aku neh! jadi blog pendidikan ke blog didik ikan?? bersegmen memanjanng! haish! (mrhkan diri sendiri) err...minta maaf aku memang emosi sikit bila cakap soal blog neh. Ecececece...

2) Tema blog Cik Sue?

Tema?? erm..ikut kepada mood aku ler..kdg2  tema Tradisional, kdg2 melayu johor dan pernah jugak aku buat tema Arab. hikhikhik..kena tipu...ingat blog aku hape??? baju pengantin?? Tema yang betulnya suka hati aku. huhuhuhu

3) Siapakah Inspirasi Cik Sue?

Uitt...di sebabkan kita bercakap tentang dunia blog..aku pun amek sorang ler blogger yang menjadi inpirasi aku. Hari2 aku tengok dia update blog ke tak. Aku wajib g blog dia dan baca. Ya..aku mengaku memang aku terlanjur suka pada dia...tapiii tak derlahh sapa tahap aku nak ajak dia nikah kat thailand! Tak boleh weh! sebab?? aku dengan dia neh sama2 pmpuan! haish.
siapakah??









 4) Mengapa URL blog Cik Sue  http://nurputribatrisyasuri.blogspot.com/ ??

Sebenarnya dulu, namanya DAMIABATRISYA tapi lepas aku putus tunang dan dapat scandal baru. Sapa??sapa?? siapakahh?? Haaa..kau mulaaa laaa kann?? Biarlahh rahsiaaaa...ececece gedik sangat nak berahsia sglaa. Satu dunia dah tau la! nak tau? sila laa godek2 aku punya entry2 kat bawah2 neh tupun kalau rajin..

Maaf..Cik Sue sila berbalik kepada cerita asal?

Eh, Er..Okeh2 Baik2 hurm..Nur Putri Batrisya Suri tuh nama anak aku..hikhikhik berangan lagi. bakal anak aku yang entah tahun bila tuh! weh! jangan curik nama anak aku. ramai dah yang curik then dorg kawen dapat anak. aku yang melopong! haish.

5) Saat manis Cik Sue bila berblogging neh??

Saat Manis bila aku nampak follower aku bertambah yang sebenarnya dah bertahun2 tak bertambah. baru beberapa hari neh jer bertambah. kesiannn....satu lagi! aku menang segmen 


Gedik jugak nak bgtaw kan??

6) Saat sedeh Cik Sue berblogging?

Hurm..saat sedeh erk..bila aku tulis entry sedeh..itulah saat paling sedeh aku ketika berblogging. Asal pandang2? aku salah cakap ker?

7) Anugerah blog yang anda pernah menang?

Anugerah blog paling cantik
anugerah blog paling kretif
dan 
anugerah blog paling banyak folower






tu semua bukan aku yang menang. orang yang lain yang menang. aku? aku tengok jer...hukhukhukhukhuk
aku tak layak. yang layak mungkin anugerah blog paling senang loading... sebab? tak der bnda...
hikhikhikhikhikhik

apa lagi?
selesai!

sebelum tuh meh sini aku nak tag
tomey2 aku neh!



sekian!

Masssihhhh

p/s : Aku mang suka warna warni. heh! nak join klik banner jer sonang citer

6 comments:

Anis Tasnim said...

Thanks Cik Sue ! Haha sukalah baca jawapan dia ! Dah follow :D

nursuriani said...

mosstttt welcome dearrr :) thz jugak follow erk! :)

Natasha said...

cool giler bace entry ni =) haha.. sy juin jgak
http://anzulnashome.blogspot.com/2012/07/segmen-aku-dia-blog-by-anis.html

nursuriani said...

huhuhu okeh tasya mri kita memeriahkah :) sapot menyapot amalan mulia :)

Unknown said...

thanks tag..insya Allah, sy join...apa-apapun entri ni mmg terbaik!..hehe..:)

nursuriani said...

huhuhu WC and thnzzz!!! :)

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com