Tuesday, July 10, 2012

nak percaya ke tak????


Bila sekali orang tipu kita..asenyaa susah ke tak kita nak percaya lagi?? aku yakin weh korunk pun sama aku gak..bila sekali kita kena tipu mesti kita susah nak percaya dengan orang yang tipu kita tu lagi kan?? mcm tuh jgak aku...sungguh aku payah nak percaya balik setelah orang yang kita percaya musnahkan kepercayaan kita tu mcm tu sahaja...walaupun org tuh bersungguh2 menyatakan rsa bersalah dan cuba meyakinkan kita bahawa tidak akan berulang lagi perkara tersebut..kita tetap tidak akan percaya ...

skema toi aku neh..tetiba jer citer sal KEPERCAYAAN plak dan mcm nilai2 murni yang aku belaja dengan cikgu moral jeh! keh2 !!!

ada tips tak weh?? cm ner nak percaya balik kat orang yang telah meragut kepercayaan kita..perghhh ayat??? mesti baikkk pnya!! MERAGUT?? igt hape? perompak jer beleh meragut beg?? kambing je boleh meragut rumput?? kepercayaan pun boleh meragut tauuu..heh?? apa yang aku merepek kan neh?? haish!!!

TIPS NAK PERCAYA ORANG BALIK VERSI SU PELIK~

  • HILANGKAN INGATAN-perkara ney leh di laksanakan ketika anda berjalan2 sambil menghrup udara yang segar...kemudian apabila anda melihat ada batu2 jalan yang agak besar korunk hempuk je kepala korunk tu kat batu hempuk sampai hilang ingtan. yep! kalau kepala korunk memang keras hempuk dekat batu pun tak jadi apa korunk try laaa hempuk dengan kwn2 korunk nya kpla. aku yakin! kalau tak korunk yang hilang ingtan kawan2 korunk yang tak bersalah tu yang akan hilang igtan! hahahaha aku yakin pas daripada tuh korunk dah boleh percaya dah kepada orang yang pernah tipu korunk dulu..selamat mencuba ya~
  • p/s= batu2 jalan sahaja batu nisan tidak digalakkan
  • p/s lagi : gambar di atas tidak ada kene mengena ataupun menyerupai orang yang mengarang cerita ataupun sewaktu dengannya. tima kasih!
amaran keras : dilarang meniru perbuatan di atas~sekian!
hidup malaysiaaa!!! muahaaahahahha tetiba!

No comments:

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com