Friday, July 27, 2012

Contest Blog Comel +Awesome by NisaSayakinie & EyahRazie


Aku Join!!

Pergggggghhhhhhhhhhhh!
contest blog comel + osem tuh!! kau join??

Kenapa??
Tak cukup Osem ke Blog aku neh??
Tak cukup comey ke Blog aku neh??

"Cukup..cukup sudah~"
Ha..tengokkk kan aku dah nyanyi..
Cik Penganjur cakap tak mau blog yang berat2
blog aku mana ada berat. Yang berat Tuan punya blog jer. 


Jelesss letewww~
Tgu ler aku menang nanti~
akan aku kabarkan kepada seluruh pelusuk alam~
Ececececece~


Kalau Tuan Blog paling riak dan takbur
kompom kau menang!
hikhikhikhikhik


mangsa keadaan yang akan aku tag


Semua "H" 
hihihi
H utk~
Hari Raya!! 

"sapot menyapot amalan mulia" 



 

3 comments:

Anonymous said...

good luck dik

nursuriani said...

tima kaseh kakkk!!! huhuhu

Nisaa Razie said...

Hi, terima kasih sebab join contest ini. Btw, malam ni nisa akan umumkan nama pemenang :)

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com