Wednesday, July 18, 2012

Ameera!! tersentuh hati aku malam neh!

   

aku suka karekter dia! sabar...tapi ada hadnya! kalau sampai kau caci aku macam hape nak diam lagi cam citer SURI cam bodoh lak aku rasa! nah! hamek kau tamparan wanita!!
dush2!!

" aku bukannya selemah yang kau sangkaaa~
haaaaa aaaa "


tetiba

aku suka watak dia yang tegas! tak bagi CAN ler kalau org nak sindir2 atau sinis dengan dia TAPII bila dengan org tua (mak metua) dia tetap hormat! walaupun org tua tuh dah berbakul2 hina, caci maki dan bagai2 lagi. 
 
aku suka watak Ameera yang masih mampu tersenyum walaupun ada masalah. Tengoklah! boleh lagi dia bergurau senda dengan laki dia?? suapkan makan! minumkan air . hukhukhuk romantikus betul aku tgok. kalau haku?? 
tak kua bilik dah! menangis. meratapi nasib diri..kena hina kena kutuk dengan mak metua. isk2

Aku suka watak dia yang tabah tuh! selama aku tgoh neh belum ada lagi scene yang aku tgok dia nges! hukhukhuk. Tabahnyaaa!!! yer ker?? betul ker?? aku sebenarnya byk episod gak yang tak tengok. hikhikhik aku salah betul kan. 

 dan tadi...

aku tersentuh dengan pengorbanan dia kepada suami dia..
hukhukhuk
buang rahim kerana selamatkan suami~
hadoiiii sweetnyaaaa


 Esok episod last!
Rasa2 apa jadi kat Ziela??


aku teka!










-Kemalangan dan meninggal dunia di tempat kejadian! sebab nak larikan diri dari si faruk tuh! eh betul ke nama laki tu faruk? he..
-Kena tangkap sebab percubaan culik anak sendiri. kau ney merapukan su? hihi hentam sajalah labu
-Meroyan sebab tak abeh pantang lagi dah lari ke sana ke sini. hikhik dah tu tak guna jamu mama rogay hukhukhuk. apakah?
-Gila dan di masukkan ke tampoi!






erm...korunk rasa??

14 comments:

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

AWK!!:) Details tuu mcm yg awk nak dekat header , contoh nama awk , link blog awk:) dodol apa nak letak and sbgnya laa:) hehe..

rAIHan said...

tulah..ksian kat ameera..:(

Cik Rose said...

Salam perkenalan :)

Ye, Ros pun suka dengan watak Ameera tu.. Tapi, kesian sangta kat dia.. huhuhu.. Sampai hati mak mertua dia....

lelamaisara said...

hehehe...
akak rase...ziela tu meroyan kot..

nursuriani said...

yana-hihih nt sy bagi!

raihan-huhu kesian kat kat amera huhuhu

ros- salam perkenalan! betul sampai aty betul mak metua dia tuh hukhukhuk

lela-hahaha yer ker kak? jom kita tgok nt hihihihi

Mrs Velentine said...

suka pilihan yg last

nursuriani said...

mrs.velentine - hikhikhikhikhik

Athirah said...

citer ap ni? mcm novel la plak.haha
ending dy happy ending la kot..muhahaha..
XD

sha_azmi said...

mlm nie last episod hoho!
ntah la,mati rsenya ziela,lgpun dye cam mental sket kan..

nursuriani said...

Trah zain- hahaha harap2 happy ending laaa kan?? ney citer ameera kat tv3 kol 10.30 malam selasa dengan rabu huhuhu

sha azmi-huhuu betoi2 dia memang cm psiko jeh! hukhukhuk

Nurul Husna Mohd Hassan said...

pernah tengok sekali citer ni, best jugak :)

nursuriani said...

best husna! malam neh last jom2 tgok huhuhu

Unknown said...

huhu...sedih btol tgk amir tu mati..haish :(

nursuriani said...

tuuu lerr sedeh sgt huhuhu

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com