Monday, May 28, 2012

UNISEL~

Dengan bongkak dan sombongnya aku dan sorang agi makcik ney menuju ke arah UNISEL dalam keadaan tak tahu jalan. bahkan aku tak tau UNISEL tu ada kat ceruk mana kami bernyanyi-nyanyi girang. sampai kat satu tmpat aku pun gtw kat mkcik neh~
" weh, ang try bukak ang punya GPS skg ney kita test2 hikhikhik" kata aku dgn bangga. weh, 30 hinggit kot install binatang tu tak kan tak leh gunakan?? so mkcik yang merangkap kawan bek aku ney pun try..
" tak boleh la weh, kenapa erk?? " aku tersengeh. dalam aty aku kata ' tak tau guna la tuh' keh2
" meh sini aku tgk!" kata aku belagak. cm pernah guna jer pdahal hp aku pun hp balik anjing, kerbau, lembu semua pun boleh. mana ada binatang2 GPS tuh! aku try2 memg tak boleh! siyes tak boleh. weh cm ner ney?? aku dgn dia mula gelabah. aku tertekan sbb takut kami sesat sampai ke singapura dia lak tensen bab melayang duit 30 hinggit dye then tak leh guna GPS tuh. hahahah. tak sampai aty aku nak kata pada muka~


Dengan perasaan rendah diri, aku dan dye pun mula tnya kawan2 kat FB hik2 respon yang baik! dorg ckp EXIT BUKIT TAGAR (BESTARI JAYA)! kan senang kalau tnya dr awl?? tu ler buat agi berlagak tak abeh! cm tau jalan. heh! ney semua makcik ney punya pasal la ney. beriya bernyanyi.

engkau laksana bulan~
tinggi di atas kayangan~


meh aku nak tunjuk sikit muka makcik ney.  ha nampak yang kat ats tu baju wana oren2 tu erk..comey? tak secomey aku kot~ keh2 last2 kami sampai jugak ke UNISEL~ ney gambar kat UNISEL ler kat tasik amenda ntah~ heh!

sebonarnya..eden nak kabo kan~ kami g sana sbb~~ tut..tut...

hihihihihi

sebab.................


hahahah sebab nak pose cm ner lerrr..hahahah gagah kan?? bab nak amek gambo pun sampai ke UNISEL then sesat2 jumpa B**I melintas lagi...naek bukit turun bukit~ hutan kelapa sawit, getah, kami jelajahi hikhikhikhik tobat! pas ney nak g mana2 jgn duk buat berlagak cam badak ayaq lak! apa kna mengena dengan badak lak ney?? ntah! tu yang aku teringat laaa ney.heh! tapiiiiiiiiii ini memory terbaik aku bersama CIK NAZIRAH & AHMAD FAIZ HILMI~ TQ YAR...

2 comments:

Unknown said...

Install yg kna ad intenet connection kot.

nursuriani said...

yer ker weh?? hurm tapi siah kata masa mula2 dia buat kat umh tu boleh dia tulis cannot open the map apa tah masa kami otw tuh..huhu

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com