Friday, October 14, 2011

locked? fb aku kena locked?? brani???

di mana dye anak bewak saya?
anak bewak saya ada di depan mata!
di mana dye cinta hati saya?
cinta hati saya dah hilang ntah kemana!

tadi benarnya beta ney nak bukak muka buku
tiba2 jer dye tuls aku nya fb kena locked?!!
namplohduasaat jantung aku brenti tau!
terbeliak bijik mata aku!
sapa locked? sapa punya kerja ney?
ney mesti mamat tak guna nih! tak pun jantan gila nih!
tak pun bla bla bla bla...selesai aku menuduh semua orang
aku kol encik star rebel ( bintang yang memberontak tu ) :P dia kata, tak der paper nanti dalam sejam dua lagi okay laaa kih2 aku gelak sendiri abeh satu taman aku syak! KEJI BETUL!
duk tgk balik koleksi org2 yang mungkin akan sabotaj aku ney hahahaha
minta maaf yer kepada org2 yang aku syak tu ...tak sengaja kot...

p/s JGN TIRU PERBUATAN DI ATS :p
satu lagi pesanana pantun di ats tidak ada kena mengena dgn isi entry :P

No comments:

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com