Tuesday, March 29, 2011

hormatilah ' rumit' anda...


mcm ney laaa comelnya aku tidoq sebelum terjaga dek kerana hempasan2 pintu

selamat pagi semua!
hye!
nak kata aku mesti baru bangun dan tak mandi lagi pastu terus bukak blog kan?
haaaa memg pun..mls nak mandi lagi wey. hari ney aku nak cer sikit kenapa aku bangun lambat.
nak tau kenapa??
haaa ney crita diaa...

aku ada seorang roomte yang memang agak rumit. aku pun tak tau nak cita mcm mana. nanti kalau lebih2 orang kata aku mgumpat lak. aku ingt aku bgus lah. tak dak kekurangan la..no! bukan cm tu erk...pernagai rumit aku yang paling aku tak boleh blah is! dye sesuka suki setiap kali pegang pintu tak kira pntu apa pun dia mesti nak hempas kuat2.
gedegang!!!!!!!!!! mcm tu laaa labih kurang bunyi dia. aku bukan tak suka sebab takut pintu tu tercabut. tapi aku bengang even setiap kali aku tengah tido pun dia boleh hempas pintu bilik mcam pintu bilik tu dia yang punya.

bayangkan?? kita tgh tido krohhhhhh krohhhhhh kroohh pastu dgr pintu bilik kita kena hempas nak tercabut nyaawa rasa tau! selalu sgt aku terbangun mengejut. ingtkan gempa bumi ke hapa. isk. aku pun tak tau laa nak wat mcm mana. perangai2 yang len tu tok sah cakap laa bia aku jer yang tau. tapi perangai ney memg aku tak tahan sagat dahh...bukan pintu bilik ajer msalahnya intu rumah pun. jadi mcm mana?? apa yang dapat aku sendiri simpulkan adalah. dia memg suka menghempas~

di sbbkan dia suka menghempas tido aku di gnggu oleh hempasan2 pintu dari dia. haa tu ler sbbnya aku bangun lambat. hehehehe ( jgn ikut mcm aku salahkn org len padahal dia yang kuat tido )
pengajaran utk hari ini>> hormatilah rumit anda di mana jua anda berada~~ peace!

No comments:

 
HALF EDIT BLOG:jiakreatifelt.com